onsdag den 8. oktober 2014

Søstrene Grene



Da jeg for noget tid siden var i Søstrene Grene for at se alle de nye varer de havde fået, faldt jeg over ovenstående. Det flotteste gavepapir i hvid med glimmer og gammeldags købmandspapir. Desuden er deres masking tape vanvittig billig! Så da jeg så denne fine lilla farve rød den også med.
I den netop overståede weekend var jeg igen i Søstrene Grene. Denne gang fandt jeg endnu flere fine ting til gaveindpakning. Jeg e l s k e r flot indpakkede gaver, og vil så gerne sidde og hygge med sådan noget. Lige når det kommer til gaver, så synes jeg faktisk at indpakningen kan være lige så vigtig som indholdet. Nogle gange kan en flot indpakning også få lov til at redde indholdet - specielt for æstetik-tosser ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...