fredag den 17. oktober 2014

Interior favorite flower


Jeg tror ikke, det er meget forkert at kalde disse blomster for interiørbloggeres favorit! De er bestemt også flotte. Små sole, der langsomt springer ud og vokser. Drysser (uheldigvis) gult støv og man kan i sin fantasi forestille sig, at det er små stykker solskin.
Jeg har ledt efter navnet, og fandt det meget tilfældigt igår. Craspedia. Eller Billy Balls, som I Spy DIY også kaldte dem.

Historien bag lige netop dem, jeg har stående herhjemme netop nu, kommer her:
For noget tid siden var jeg inde i Aarhus med min mor, og jeg ville have haft nogle helt bestemte blomster med hjem. Dog havde blomsterhandleren lukket, da vi endelig kom forbi.
Dog endte det med at jeg fik fat i et bundt alligevel, og nu pynter de noget så fint!

Og så er de svære at tage billeder af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...