lørdag den 6. september 2014

Pretty soap

Soap from & other stories, bought on sale

Hej igen! I sommerferien var jeg et smut i København med min mor og en veninde. Hovedattraktionen var dog hverken Rundetårn eller den Lille Havfrue, men derimod & Other Stories. Og selvfølgelig Hay Store - men det er jo ikke en nyhed. Da Aarhus ikke har en & Other Stories (endnu?!) var jeg meget overrasket over indretningen. Som et søstermærke til COS og H&M havde jeg måske ikke forventet så meget af indretningen i &OS. Det var dog en fejl. For nøj hvor var det fint og æstetisk rart! Et besøg værd!

Trods at det hovedsagligt er et tøjmærke, så har de altså også diverse beauty produkter, og denne afdeling er mindst lige så spændende at gå på opdagelse i! Der var udsalg, lige som vi besøgte butikken, så der var ligesom ingen undskyldninger for ikke at købe noget.
Jeg fandt denne fine fine sæbe pumpe (indeholdende sæbe), og faldt med det samme for dens fine udtryk. 20 kr. og så var den min.

Dog har jeg først fået taget den i brug nu, men man skal jo spare på de gode sager, siges det. Akkurat som etiketten lover, så dufter sæben af blød citrusfrugt pakket ind i karamelliseret brunt farin. Hænderne dufter himmelsk efter en håndvask, men endnu bedre: de bliver hammerbløde!
Jeg er sikker på at resten af deres kollektion af sæber etc. er mindst lige så god, så skynd jer derind og få købt noget lækkert til jer selv. Noget lækkert, som endda godt kan tåle at stå fremme, fordi det er så pænt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...