mandag den 10. februar 2014

Opbevaring og hylder



 Billederne er fra min tumblr

For tiden er jeg helt vild med hylder, opbevaring og reoler! Jeg kunne godt tænke mig at sætte nogle hylder op, sætte et par opbevaringskasser og nogle tidsskriftsamlere på hylderne. Hvis man sætter hylder op ved sit skrivebord, synes jeg, at det næsten er en nødvendighed at sætte et par blyantsholdere op på hylderne. På den måde får man mere plads på sit skrivebord, og det vil pynte så fint på hylderne.
Synes specielt at hylderne på billede nr. 2 til venstre er virkelig flotte og enkle, samtidigt med at de ikke kræver megen opmærksomhed.
Derudover ville det være virkelig flot at lave en hel væg til reol, og pynte den med kasser, bøger, vaser, billeder og tegninger samt andre små finurlige pyntegenstande!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...