søndag den 26. januar 2014

Inspiration til små DIY's II

Så blev det igen tid til lidt inspiration til nogle små DIY's! Denne gang er der bestemt ikke noget tema, som sidst (kort), men håber I alligevel bliver lidt inspirerede.
Forresten har vi fået en ny knapøverst på siden., nemlig "Kategorier". Hvis I går derind, kan I se de forskellige kategorier her på bloggen, og komme direkte videre til indlæg i jeres favoritkategori!


Magasinopbevaring:
Smart måde at få sine magasiner til at se endnu flottere ud. Ofte kan det godt virke lidt rodet og uorganiseret, med en stak magasiner, men her får man ligesom lidt styr på dem, og samtidigt ser det ret fint ud!

Saltdejspynt:
Det her er måske lidt sent at vise. Men bedre sent end aldrig ikke? Jeg tror nemlig, at disse fine julevedhæng ville være rigtig fine hele året! Man kan eksempelvis hænge dem på gardinstænger, bruge dem i dekorationer eller som små vedhæng på gaver! Man kan lave dem af slat dej eller white clay!

Anderledes smykke "træ":
Se vejledningen her

Sikke et sjovt og anderledes "smykketræ"! Jeg synes det er så fint, fordi det er så anderledes men alligevel rigtig roligt og enkelt at se på! Hvis jeg havde plads, ville jeg helt klart lave sådan et par dinosauere til mine ringe!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...