torsdag den 12. december 2013

My Interior Inspiration


Inden Sofie og jeg startede denne blog, havde jeg i lang tid været interesseret og inspireret af indretning. Da jeg en dag gerne ville kunne overskue alle mine inspirationsbilleder, oprettede jeg en indretnings tumblr. Jeg havde i forvejen gode erfaringer med tumblr, da jeg også har en "normal inspirations"-tumblr. Men "My Interior Inspiration" handler udelukkende om indretning, og der kommer kun billeder op af indretnings relaterede ting. Ovenfor har jeg forsøgt at give jer et lille indblik i, hvordan den ser ud lige nu! Jeg håber, I vil kigge forbi den (og blive inspirerede?)! Her har i hvertfald et link!
Hvad med jer: Har I også en tumblr? Smid meget gerne et link!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...