søndag den 24. november 2013

Søndags inspiration

Sidst på ugen blev det tid til lidt inspiration til hjemmet.
Jeg bliver for tiden mest inspireret af billeder med kontor og arbejdsområder som fokus. Måske fordi jeg selv er så meget på mit kontor. En slags arbejdsskade kan man vel næsten kalde det.
Derudover finder jeg de små detaljer, som lyser lidt op i de sene aftentimer, utrolig dejlige...

 ... personlige og brugbare detaljer...

... en lille lyskæde har aldrig skadet, ej heller hele verden på væggen...

... and a little party never killed nobody...

... når jeg så engang i aften er færdig med de sidste lektier, vil jeg krybe under min dyne, og drømme om sorte og hvide træ gulve.

Hav en  dejlig søndag aften derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...