mandag den 18. november 2013

Marmor-lover pt. 2

Jeg må indrømme, at jeg ligesom Sofie også er ret vild med marmor! Det er, som Sofie også skrev, en virkelig fin detalje i rummet. Jeg kan godt lide den lidt sort hvide indretning, og her passer marmor helt perfekt ind. Det er i de samme toner som resten, men det tilføjer alligevel et lille twist.
En ulempe er dog, at marmor ting oftest er rigtig tunge. Derfor har jeg i noget tid spekuleret i at lave en lille gør-det-selv med marmor! Ivania fra Love Aesthetics har for et godt stykke tid siden betrukket en lille æske med marmor tapet og lavet marmor negle. Det var altså pænt.
Jeg kan ikke finde æske-guiden hos hende, men jeg har til gengæld fundet en anden tilsvarende her. Negle guiden er her, og selvom dette er en indretningsblog, vil jeg alligevel linke dertil, da billederne er få flotte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...