torsdag den 14. november 2013

Forberedelser til at indrette et rum

Det er vel på sin plads at pointere, at sidste indlæg udelukkende var så langt, fordi jeg har haft rigtig god tid i denne uge. Så det har derfor været muligt at lave et så "gennemarbejdet" indlæg. 
Så det er bestemt ikke standard længden på mine indlæg!

Men i mit indlæg om at indrette et arbejdsområde, havde jeg kun konkrete eksempler på, hvad man kan gøre. Men det vigtigste ved at indrette er vel egentlig forberedelserne. Så får man dannet sit "lærred", man kan gå ud fra og føje detaljer til, som skaber helheden. 

Jeg har i et stykke tid gerne ville rykke rundt på mit værelse, og jeg ville gerne have det til at virke inspirerende. Derfor startede jeg i god tid med at finde ud af, hvad der inspirerer mig indretningsmæssigt. Alt fra materialer til mønstre og møbler. 
Når man har gjort det, føler jeg, at man har et langt bedre udgangspunkt, og man ved langt bedre end før, hvad man skal gå efter!

Her er der nogle eksempler på hvad der kan inspirere mig!






Hvad inspirerer jer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...