torsdag den 7. november 2013

En bid af mit univers


I de første par indlæg, vil henholdsvis, Malene og jeg vise småglimt fra vores egne værelser. Vi håber det vil kunne give et lille indblik i vores eget lille univers. 
Når vi rammer vintermånederne, hælder jeg mest til en farveskala bestående af: Sort, hvid, blå og grå. En afdæmpet palette som passer fint til sæsonen, og som ikke "larmer" for meget. Mit yndlings sted i mit værelse lige nu, er ved mit skrivebord, hvor jeg har samlet min skriveredskaber i en klynge. 


Kunstprint af Karina Bækkelund, fra Søstrene Grene


Træ-abe, fra Kay Bojesen, Rosendahl
Display Me Box, fra Hay
Vase, fra Finnsdottir


Krukke, fra Finnsdottir
Tower Block, fra Hay
Platte, genbrugsfund

- Lea Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...